Projekt Tour Guide System Rainbow Tours SA – „Od pomysłu do realizacji – nowoczesny system bezprzewodowej komunikacji i oprowadzania grup”.
Projekt priorytetowy, globalny, realizowany przy wykorzystaniu własnego zaplecza sprzętowego Guidee Bednarek Group – nowoczesna technologia i najlepszy, dostępny na rynku sprzęt OKAYO – światowego lidera w produkcji systemów nagłaśniających.
Rainbow Tours SA – od lat jeden z wiodących organizatorów imprez turystycznych w Polsce, lider wycieczek objazdowych do krajów Europy, Azji i Ameryki. Guidee Bednarek Group - wyłączny partner w zakresie Tour Guide System, czyli systemu nowoczesnej, bezprzewodowej komunikacji i oprowadzania grup turystycznych. Projekt realizowany od roku 2009. Współpraca oparta na pełnym outsourcingu, brandingu i działaniach marketingowych dla marki Rainbow oraz kompleksowym serwisie usług realizowanych przez zespół Guidee.
„Od pomysłu do realizacji ” - byliśmy twórcą, inicjatorem, koordynatorem i wykonawcą projektu.
Jako pionierzy na rynku rozpoczęliśmy współpracę z Rainbow Tours w roku 2009, kiedy znajomość i dostępność usług Tour Guide System w Polsce była jeszcze niewielka. Było to olbrzymim wyzwaniem dla naszego zespołu oraz wyróżnieniem. Od samego początku realizacji projektu naszym założeniem było stworzenie
globalnego systemu zarządzania, czyli profesjonalnego dopracowania
poszczególnych usług tworzących kompleksowy serwis obsługi klientów
Rainbow Tours w zakresie bezprzewodowej komunikacji i oprowadzania.
Nasze działania miały bardzo duży zasięg terytorialny i szeroki zakres usług. Od doboru odpowiednich zestawów urządzeń dedykowanych na dany kontynent i pakietu akcesoriów dla klienta i pilotów/przewodników, rozbudowę baz i zaplecza dostawczego Guidee, w którym powstają gotowe zestawy dla tysięcy grup turystycznych, stworzenie kompleksowych procesów dezynfekcji, poprzez przygotowanie pełnego brandingu o charakterze marketingowym, mającego na celu wyróżnienie się marki Rainbow na rynku. Nasze działania to także dopełnienie pełnej dokumentacji celnej spełniającej wymogi prawne, dające możliwość transportowania zestawów Tour Guide System na poszczególne kontynenty oraz usługa obsługi pilotów w portach lotniczych. Projekt wymagał doskonałej współpracy naszego zespołu działającego w różnych miejscach Polski, komunikacji z partnerami zagranicznymi, pilotami i koordynatorami Rainbow oraz perfekcyjnego planowania na każdym etapie pracy oraz pełnej dyspozycyjności z naszej strony, którą byliśmy w stanie zagwarantować. Każdy element serwisu i łańcucha usług był w pełni dopracowany, nasz zespół w gotowości 12 miesięcy w roku, 7 dni w tygodniu. Wszystko po to, aby spełnić najważniejszy cel operacji- zwiększyć znaczenie marki Rainbow, dostarczyć profesjonalną usługę turyście, zwiększyć komfort zwiedzania grupy oraz ułatwić pracę pilotów i przewodników pracujących w różnych zakątkach turystycznych świata.
Co wyróżnia ten projekt na rynku – nasze działania nie ograniczają się do standardowego, dostępnego na
rynku wypożyczenia zestawu Tour Guide dla grupy i przesłania go kurierem
do pilota grupy. Nasz projekt to olbrzymia operacja – świetny zespół
ludzi, dla których jakość i standard usługi to priorytet w partnerstwie
biznesowym, własny sprzęt na 7 kontynentów, własne, kompletnie
wyposażone bazy dostawcze, umiejętność planowania, profesjonalne systemy
dezynfekcji oraz wiedza i doświadczenie w branży sektora organizacji
imprez turystycznych.
Sukces projektu – 11 lat
partnerstwa biznesowego z Rainbow Tour SA, 600 000 obsłużonych klientów,
działania na 6 kontynentach, własny sprzęt Guidee zarówno w technologii
cyfrowej jak i analogowej, ponad 15 000 obsłużonych grup turystycznych,
ponad 200 zadowolonych pilotów, przewodników i koordynatorów destynacji
rocznie. Pełen outsourcing usług Guidee, profesjonalizm i zadowolenie
naszego partnera.